Bungeeeee..!!!! - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Tom Eva - WaarBenJij.nu Bungeeeee..!!!! - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Tom Eva - WaarBenJij.nu

Bungeeeee..!!!!

Door: Tom en Eva

Blijf op de hoogte en volg Tom

08 Maart 2012 | Nieuw Zeeland, Taupo

Daar zijn we weer.. :)

Afgelopen dagen hebben we wat rond gehangen in Wellington. We kwamen terug van het Zuidereiland en Tom is nog wat vlieguren gaan maken. Samen zijn we met het vliegtuig er-op-uit gegaan om te picknicken.. we vlogen naar Masteron, 100 km verderop ongeveer en zijn daar geland. Lekker een broodje gegeten en wat gedronken en weer terug gevlogen.. wat een leven heh!
Het is grappig hoe snel zoiets normaal wordt... Tom die vliegt, ik met de kaart op me schoot. Dan niet zoekend naar de goede weg, maar kijkend over welk riviertje je vliegt, tussen welke bergen je door moet en welke stad je over vliegt.

Afgelopen woensdag zijn we weer vertrokken met de auto, dit keer niet naar het zuiden, maar richting het noorden! We zijn op weg naar Taupo gegaan. Lake Taupo is een groot, mooi meer... met een gezellige stad er om heen. Hier in Taupo zit Doenya, het zusje van Toms vriend, waar we langs gegaan zijn. We hebben 's avonds lekker gegeten met ze alle en zijn een drankje wezen doen in de stad. Ik heb het rustig gehouden... want vandaag, donderdag 08 maart 2012, was het tijd voor mijn verjaardagscadeautje; Bungee jump!!!!

We zijn 's morgens eerst naar een hot spring gereden. Simpel weg gewoon een watervalletje waar het water beneden heerlijk (soms iets wat te) heet is. Je kunt er gewoon in gaan en lekker op de stenen, in het water gaan zitten.
Hierna zijn we doorgereden naar de Bungee jump. Alle gegevens ingevuld, gekozen voor een mooie dvd aan het eind en toen was ik er klaar voor. Ik werd meegenomen de brug op, kreeg een harnas aan, banden om mijn enkel, alles vast, elastiek eraan, korte uitleg, 3-2-1.... Jump!!!
Het was echt mega gaaf.. iets wat je gedaan moet hebben in je leven! De kick die je krijgt als je naar beneden valt.. en beseft dat het toch wel heel hoog is & het gevoel dat het elastiek weer terug schiet; heerlijk!

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=dKtFzsvAiuU#!

Een kleine gil, hoort erbij.. maar het was echt super gaaf om te doen! Die kan ook weer van mijn lijstje gestreept worden :)

Na dit avontuur zijn we weer naar Doenya haar huis gereden. We eten hier vanavond en rijden dan door naar Auckland. Hier blijven we 2 dagen en vliegen zondag naar Vanuatu, een weekje vakantie wil ik bijna zeggen, maar dat is misschien niet geheel op ze plek!

Iedereen in Nederland de groetjes.. tot snel!

Cheers!



  • 08 Maart 2012 - 06:40

    Jos:

    Wat dacht je? Ik vertel niets aan mijn ouders want dan doet mijn moeder geen oog meer dicht. Dat kon wel eens waar zijn. Goed om achteraf te horen dat het gaaf was (en gelukkig goed is gegaan). Heeft Tom het niet gedaan?

  • 08 Maart 2012 - 10:12

    Coby:

    Nou, dat bungee-jumpen wat jij gedaan hebt ( to do before you die) zou voor ons "oude" vrouwen: To do when you want to die! zijn. Jouw moeder, en ik ook, zouden doodgaan bij het idee alleen al dat we over het randje heen zouden moeten. Wel leuk voor jou hoor!
    Nog meer zulke dingen in petto, of blijft dat geheim uit bescherming voor je ma?
    Veel plezier.

  • 08 Maart 2012 - 14:20

    Silvana:

    Wouw, de dapperste van de familie (bij verre! ). Heel stoer,

    liefs Silvana

  • 08 Maart 2012 - 15:28

    Roel En Jannie:

    nou dat was weer een heel verslag en ik doe het je niet na hoor eva dat bunjee jump maar fijn dat jij het leuk vond en verder genieten jullie er maar van en wij zijn weer op de hoogte
    groetjes

  • 08 Maart 2012 - 16:56

    Ellen:

    Zo weer een steek in mijn hart en buik erbij :(

    Gelukkig weer beneden :)

    XXX

  • 08 Maart 2012 - 18:29

    Lis:

    Hahah joehoeeeee top! Die angstkreet was echt het mooiste van het hele filmpje:p Have fun jullie!

  • 17 Maart 2012 - 09:54

    Nico:

    Nog gefeliciteerd, dit soort dingen moet je eerst doe en dan pas je (schoon) ouders vertellen. groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tom

Actief sinds 29 Dec. 2011
Verslag gelezen: 269
Totaal aantal bezoekers 18076

Voorgaande reizen:

30 Januari 2012 - 09 April 2012

Ons avontuur

Landen bezocht: