Maleisië - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Tom Eva - WaarBenJij.nu Maleisië - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Tom Eva - WaarBenJij.nu

Maleisië

Door: tomenevaopreis

Blijf op de hoogte en volg Tom

02 Februari 2012 | Singapore, Singapore

Hallo allemaal,

Dag 3 van onze reis en dag 2 in Singapore. Vanmorgen zijn we met de bus richting Maleisië gegaan. We konden gewoon de bus voor het hotel nemen en duurde ongeveer een half uur voor we bij de grens aankwamen. Eenmaal bij de grens aangekomen moesten we allemaal de bus uit, naar het checkpoint om daar Singapore officieel te verlaten. Je kreeg een stempel in je paspoort en ze namen je papieren gegevens in. Daarna weer aan de andere kant naar buiten om dezelfde bus in te gaan richting het checkpoint van Maleisië. Hier het zelfde verhaal, bus uit.. naar het checkpoint om daar gegevens in te vullen en een stempel te halen. En zo ben je ineens in Maleisië :) Hier wat rond gewandeld in het winkelcentrum en buiten rondgekeken. We zijn niet te ver Maleisië ingegaan, omdat we dit zonde van de tijd vonden. Na wat te hebben gegeten en koffie te hebben gedronken zijn we terug gegaan richting Singapore. Eigenlijk precies dezelfde manier, maar dan eerst Maleisië verlaten en Singapore weer officieel in.

In de middag zijn we door de wat luxere wijk van Singapore gelopen en bij de Nederlandse school gekeken. De huizen die in die wijk staan zijn trouwens helemaal niet verkeerd, evenals de auto's en zwembaden in de achtertuin!! Ohjaaa.. klein puntje; de aapjes kom je wel gewoon tegen bij je voordeur! Zie het filmpje hieronder :)

Daarna de bus ingedoken om richting een zwembad te gaan. Lekker wat baantjes getrokken en heerlijk afgekoeld van een erg hete dag, 32 graden! Na het zwemmen lekker in de lodge gaan douche en 's avond nog even het centrum ingedoken en daar lekker een hapje gegeten!

Morgen gaan we de Singapore Flyer in en kunnen we hopelijk mooie foto's maken van de skyline van Singapore. 's Middags gaan we koffie drinken met iemand die hier woont en Tom kent via zijn werk.

Hier bijna bedtijd.. en voor jullie nog een fijne avond!

Tot het volgende verhaaltje.. :)

Liefs

• 01 Februari 2012 - 17:28

Nicole (ZDHC):

Geniet ze samen, vind het leuk af en toe jullie verslag te lezen. Groetjes

• 01 Februari 2012 - 19:05

Lis De Enige Echte:

Ah yes, het eerste verhaaltje staat erop! Hoppa. Klinkt lekker relaxed allemaal hoor:) Wat grappig van die Hollandse school en die monkeys, geinig filmpje:p Enge doodskopidioten hoor haha.. Hoe is t verder op de manege?;) Horen jullie gehinnik/grinnik? En hoe is het eten daar? Nou hou je haakxxxx en koffieleuterse he ach ach;) xxxxxliefssss van mij en de rest van de dr P.laan

• 02 Februari 2012 - 07:15

Silvana:

Het klinkt allemaal super gaaf. Leuk om julie zo te kunnen volgen. Nu nog een beetje van jullie warmte daar, brrrrr

Liefs Silvana

• 02 Februari 2012 - 16:01

Coby:

Leuk om jullie zo te kunnen volgen op jullie reis. Heerlijk zo'n warmte, al hadden we hier maar de helft dan waren we al blij!
    Ik zal goed voor je moeder zorgen, heeft zij ook voor mij gedaan toen onze zoon Ruben 2 maanden in Australie zat.
    Enjoy and have fun.

• 03 Februari 2012 - 18:58

Petra:

Hey Eva,

leuk om jullie zo te volgen. Zien wij ook gelijk wat van de wereld.
    Veel plezier.

Gr Petra V van STV